Новини

Солитрон благодари на всички участници в Printing Day 2016


На 7 октомври в Банско Солитрон проведе традиционната си среща Printing Day с подкрепата на Brother, EPSON, HP, Lexmark, Samsung и Xerox.

Пред повече от 90 участника специалният гост на събитието Александър Томашевич от GfK направи анализ на принтинг пазара и сподели прогнозата си за неговото развитие.

По-долу е неговото кратко резюме.

В момента лицето на принтинг пазара се променя. Инкджет технологията навлиза в бизнес пазарите, лазерът – в пазарите за крайния консуматор. Новите бизнес модели, предлагани от производителите, стават все по-важни в инкджет ппазара. След трудната 2015, ръстовете на Офис продуктите са по-малко негативни в 2016 година. Разпределението на дяловете мжду хардуер и консумативи се промени леко на 35% за хардуера спрямо 65% за консумативи. В няколко региона (MEA, LATAM и APAC) на света, инкджет устройствата растата като стойност на продажбите спрямо лазерните, благодарение на новите бизнес модели, представени на пазарите (e.g. CISS устройствата).
В България лазерната технология все още доминира, въпреки че инкджет леко нараства в стойност (25% от целия хардуер пазар). В момента областите на растеж са: новите инкджет бизнес модели, бизнес инк, лазерните мултифункционални и продажбите по интернет. CISS и другите нови инкджет бизнес модели (по-скъпи устройства, по-евтини консумативи), са с растящи пазарни дялове в няколко региона, водейки до по-големи дялове на оригиналните консумативи в тези сегменти. Бизнес инк сегментът расте главно в Западна Европа, но и Източна Европа също расте, макар и бавно, в тази област, тъй като бизнес инк моделите стават все по-бързи и стопяват разликата със скоростите на лазерните устройства. В допълнение средният приход от консуктив за инсталираната база (MIF) се увеличава за бизнес инк моделите, въпреки, че все ще изостава от лазерните. Като погледнем пазара на лазерен хардуер, ясно виждаме , че ръстът идва от мултифункционалността.
В Западна Европа цветните мултифунционални устройства движат пазара напред (27% от общите приходи за първата половина на 2016), докато в Източна Европа и СIS (Евразийски съюз) растат главно моно лазерните устройства (48% в източна Европа и 66% в държавите от CIS (Евразийски съюз). Делът на онлайн продажбите е растящ в повечето страни, като делът на Офис продуктите в Европа е 21%, което е малко под дела на IT продуктите (до 28%). Като цяло можем да обобщим, че живеем във времена на все по-големи изисквания, но, ако зоните на растеж бъдат правилно идентифицирани и използвани, е възможно позитивно развитие на пазара.

Свалете PowerPoint слайд

Регистрация

Данни на фирмата
Адрес за доставка
Бизнес информация
  • Годишен оборот на фирмата за предходната година в лева без ДДС.
  • Очакван оборот със Солитрон
  • Брой офиси/магазини
  • Брой служители
Потребителски данни
  • Въведете символите от картинката.

    captcha

Потребителя ще може да:

  • Да редактира фирмените данни
  • Да кани нови потребители и да изтрива съществуващи такива
  • Да разглежда всички документи

На посочения имейл ще получите инструкции за работа със системата ни. Акаунтът ще бъде активиран от наш служител.

Запитване

За да направите запитване е необходимо да влезете в профила си.

Кандидаствай

Видео