Тел. указател

АЛСО България – новата движеща сила в ИТ сектора

Новини / АЛСО България – новата движеща сила в ИТ сектора

От януари 2020г. Солитрон България се преименува на АЛСО България. След като Солитрон България бе придобит от ALSO Group през октомври 2019, смяната на името на компанията е следващата стъпка 
на интеграция на българското подразделение в групата. Партньорите на АЛСО България ще се възползват от нови, иновативни услуги, нови марки, модерни платформи и облачни решения след придобиването 
от ALSO -  един от най-големите европейски дистрибутори и технологични доставчици. Петър Иванов и Ралица Килиан остават управители в компанията. Какво очакват партньорите е показано в отговорите им по-долу. 

АЛСО България ЕООД бе вписано в Търговския регистър на 6ти януари 2020 г. С оборот от 110 милиона евро и около 120 служители, лидерът на българския пазар стана част от ALSO Group.
Придобиването е важна стъпка в стратегията на ALSO Group  за укрепване на позицията й на източноевропейските пазари. По повод преименуването си АЛСО България попита част от
партньорите си какво очакват от придобиването. Техните очаквания са високи: нови услуги и нови марки продукти и по-добри условия за клиентите. Големите складови наличности на ALSO  
в Европа създават оптимистични очаквания у партньорите, че ще могат да отговарят на нуждите на клиентите си по-бързо и с по-голяма гъвкавост. 

"Ние сме номер едно заради упоритостта си и ориентирания към партньорите подход на работа.“, каза Петър Иванов при анонсирането на новото име на компанията.
 “Доверието, което изградихме през годините с партньорите и вендорите си остава ключов фактор за нашия успех.”

"АЛСО България ще въведе бизнес модела 3S – Supply, Solutions and a-as-Service (Доставки, Решения и Услуги), и know how от ALSO Group, един от водещите европейски технологични
доставчици и дистрибутори на информационни технологии.“, обяви Ралица Килиан. “Нашата организация ще може да предложи редица нови услуги, продукти и решения.
В същото време партньорите ни ще могат да се възползват от ALSO Cloud Marketplace и другите технологични платформи за IoT, виртуализация и киберсигурност.
Това ще им даде нови възможности да разширят портфолиото на компаниите си.”

Партньорите на компанията  са убедени, че АЛСО България ще им помогне за растежа на техния бизнес и за развитието им не само в България, но и в региона.
Навлизането на ключов европейски ИТ играч на българския пазар се възприема като положителен сигнал както за България, така и за сектора. 


Цитати от партньорите:


Николай Аврамов, управител на Paraflow: 

“Ние очакваме по-широк спектър от продукти, което ще доведе до по-добри бизнес условия, по-добри резултати за компаниите и по-голяма удовлетвореност на клиентите.
Paraflow си партнира със Солитрон България, сега АЛСО България, още от преди създаването на компанията ни.
Вече 25 години. Солитрон България е нашият най-голям доставчик, а мисля, че ние сме му най-големия клиент.
Така че удовлетворението е взаимно.“ 

Борислав Димитров, управляващ директор на Cisco за България, Албания, Сърбия, Черна Гора, Босна и Херцеговина, Северна Македония и Косово: 

„Cisco има индиректен модел на работа. Ние работим изцяло през партньори. Затова нашият успех е изцяло свързан с успеха на партньорите ни.
Много важен фактор за нас винаги е била дистрибуторската мрежа. Солитрон, сега АЛСО България, като един от водещите дистрибутори в България има ключова роля  за успеха на Cisco.“ 

Теодор Радев, мениджър продажби за Dell Technologies в България:

Благодарение на добрата работа със Солитрон България ние постигнахме ръст от 30 до 50% в някои сегменти. Не е случайност, че ALSO избра да придобие точно Солитрон в България.
ALSO е ключов играч на европейския пазар, предлага продукти на голям брой партньори. Убеден съм, че АЛСО България ще надгради тези постижения като въведе най-добрите европейски
практики, а това ще помогне на българските партньори да достигнат ново равнище на растеж. Това ще помогне и на компании като Dell. Аз очаквам само положителни промени вследствие
на това придобиване и много успешна година за нас и партньорите ни в България.“

Йовко Атанасов, регионален мениджър на Lenovo за България и Северна Македония: 

„Известно е, че влизането на един международен играч на българския пазар, в който и да е сегмент, включително в ИТ индустрията, е позитивен сигнал, както за България, така и за самия сегмент.
Това са позитивни сигнали, които показват, че българският ИТ пазар е достатъчно узрял за голям западен играч и самата бизнес среда като структура и като условия е достатъчно добра,
за да позволи навлизането на такъв бизнес играч. Ако трябва да обобщя: очаквам много позитиви, както за ИТ производители като Lenovo, така и за местния бизнес, търговците и крайните клиенти“.

Лъчезар Стаменов, търговски директор CNSys: 

„ALSO работи с всякакви партньори - по-големи и по-малки. Те ще получат доста повече възможности. Клиентите ще получат по-високо качество в комплексността на бизнеса,
който става все по-сложен и по-глобален. Надявам се идването на глобални играчи в България да отвори страната към света.“

Ангел Иванов, управител Lirex High Tech:  

„Складовата наличност винаги е била голям проблем за нас до сега. Ние искаме да бъдем по-бързи в доставките. Надявам се, че с навлизането на ALSO този проблем ще бъде решен
и ние ще бъдем по-гъвкави, за да можем да  отговаряме на желанията на клиентите си своевременно“.

Петър Иванов, изпълнителен директор на AmCham за България:

„Българският пазар е част от един общ пазар, който е Европейският и отдавна трябваше да има международни играчи на него.
Навлизането на ALSO ще доведе една нова култура, нова конкуренция.“ 

Орлин Русев, директор канал продажби и партньори, Telelink Business Services: 

„Telelink  прави географска експанзия, която следва логиката на нашия бизнес, който в момента съществува в седем държави в региона.
 Трябва да надграждаме вече съществуващите възможности и да отркиваме нови заедно с АЛСО България.“


Прессъобщението можете да изтеглите от тук: https://solytron.bg/res/gallery/6551e0a2-3e55-48e5-ae66-a1879f6c2e95.PDF



Сравни